marzuna

Monday, August 24, 2009

Minggu ke 38

Checkup minggu ke 38
Hari ni wat rutin checkup macam biasa.Ambik berat+tekanan darah+urine.Lepas tue p jupe nurse.Masa jupe nurse..nurse tanya ada tak tanda2 sakit nak bersalin.Aku kata cam takdek aje...Berat badan lak naik mendadak.Naik 1.5 kg.. lbh 1kg dr yg sepatutnya.. Nurse tu ckp..kalau next week tak bersalin lagi dan berat naik mendadak lagi..Dia paksa bersalin ajer.. So...minggu ni kena jaga makan sikit...
Abis checkup pukul 0845pagi.

Berpuasa Dan Bersahur
Ramadhan kali ni first time kita orang sambut sebagai suami isteri. Hari ke tiga berpuasa, kita orang bersahur ngn mak.Mak dtg dari kg, semata2 nak teman aku kat rumah.Dia kata dia risau kalau aku duk kat umah sensorg nanti time my hubby p keje..Tq mak..Jasamu Tak Mungkin dpt kubalas.Pagi tadi kita org bersahur simple aje..Makan nasi + sambal goreng tempe + sayur taughe + telur dadar. Bukak pose nanti..tak tahu lagi nak masak apa...

Bila Nak Bersalin
Sekarang ni dah minggu ke 38...Selalu gak tertanya2..bila la..aku nak bersalin ni..Bukan tak sabar..tapi cam lagi lama aku menunggu..lagi menakutkan lak asenyer..

No comments: