marzuna

Tuesday, November 2, 2010

Jual-jual, beli satu dapat satu.. :)

Seronok pulak jadi penjual ni ek.Walaupun hasil jualan saya tak seberapa tapi saya tetap gembira :)

Hari ini saya telah berjaya menjual 2 busha pants.Terima Kasih pada ibu aatif dari http://muhammadaatif.blogspot.com/   dan mama hakim& haikal http://ejayhusin.blogspot.com/   kerana menjadi customer saya yang pertama.

Malam tadi pula, saya telah menyiapkan 3 balang biskut Conflakes yang ditempah oleh opismate En Suami aka Encik Hafez.Gembira betul sebab berjaya buat walaupun mengantuk.Lambat juga saya tidur malam tadi. Hampir pukul 2 juga la.Nasib baik Encik Hafez mampu menjaga Mya Omei.Terima Kasih Encik Hafez..Duit tue kita beli mixer ek.Senang mummy nak buat biskut@makanan lain... :)
Biskut Conflakes - 1 Balang RM22.00
Lepas ni saya nak buat blog untuk jual pakaian baby lak.Kawan-kawan jgn malu2 beli dengan saya ek..hihiihih..

3 comments:

eda said...

amboi mcm2 dijualnya..lelong..lelong..

marzuna said...

hihihi... cari duit tambahan..

LydSunshine said...

Nanti aku nak jual beg utk ko letak barang2 yg ko nak jual tu. Heheh.