marzuna

Friday, June 17, 2011

Mya and Friends

Sayang semua kawan-kawan
Assalammualaikum dan Salam sejahtera,

Hari ni saya nak upload pic Mya ngn friends dia. Sebenarnya pic ni saya ambil untuk buat sticker untuk ditampal kat barang-barang Mya kat nursery. Dah 2 kali botol susu dia tertukar. Kat nursery tu , banyak sangat baby guna jenama yang sama. Saya ada jugak cari kan Mya Omei botol susu yang lain [ dah beli dah pun] tapi dia cam tak nak. Minum pun sikit je.Terpaksa la saya tukar semula botol Mya Omei ke Botol Susu Avent.

Mya ngn Color

Siap Baring-baring lagi

Comotnyer color dia

Inilah kawan-kawan saya
Adik mya belum lahir lagi, so kat rumah semua mainan inilah yang jadi kawan Mya.Lepas adik Mya Omei lahir, Mya dah ada kawan untuk bermain. :)

2 comments:

LydSunshine said...

Ceh, aku ingat friends kat nursery. RUpa-rupanya soft toys. Banyaknya mainan Mya. Beruntung betul dia.

marzuna said...

Lyd~mmg bertuah.Tak macam aku kecik2 dulu..
Tapi sbnrnya dalam bertuah2 tu, sebenarnya aku belikan dia yang murah2 aje.Tak mampu la nak beli soft toys yang mahal2. :)