marzuna

Wednesday, July 13, 2011

Bila Mummy Outstation



Assalammualaikum dan salam sejahtera,

Hari ni dalam sejarah dalam hidup saya. Malam ni adalah malam pertama saya tidur tanpa Mya omei. Saya dah mengantuk tapi still tak boleh tidur.Selalunyer kat rumah saya dah lena ketika ini.Sharp pukul 10.00 aje saya dah landing atas katil sambil peluk Mya Omei. Saya asyik terpikir Mya Omei ok ke padahal dah call encik Suami tadi dan Encik Suami cakap, Mya Omei dah lena dah pun.
Malam esok saya kena tidur sensorang lagi.erm,..rindunyer ngn Mya Omei....Saya rasa mya omei cool aje mummy dia yang lebih-lebih sebenarnya..Kesian Encik suami kena jaga Mya Omei sensorg walaupun tidak sihat.Demam, selesema.Moga Abg Cyg aka Daddy cepat sembuh ek.Jgn lupa makan ubat..

  

Gambar ni saya tangkap masa mya omei main-main kat opis saya.Sementara menunggu Daddy Mya Omei balik dr kerja.



Ni Cubaan menyelongkar laci saya.Mya Omei buat-buat cam mummy dia tak nampak. Dengan harapan dapat keluarkan semua barang dalam laci tue.

2 comments:

aida said...

hehe..mya omei..jgn buli daddy awak ye...

marzuna said...

aida~ dah mengajuk dr ptg smlm bawak ke pagi ni.Semua orang tak boleh sentuh dia... huhuuhuhu... Kesian n sedih la pulak... :(