marzuna

Wednesday, July 6, 2011

Kupang Fresh……Terbaik Dari Ladang……

Salam semua
Aritu masa majlis bertandang adik ipar kawen kt Benut Johor, en suami ada p makan malam kt satu kedai …..makan la nasi goreng paprika – seafood
Fuh…lauknya mmg dashyat la….penuh ngan lauk seafood……boleh di kategori yg terbaik la sbb biasanya kt sini cuma ada sotong+udang je kn tu pn sikit je……rasa pn sedap(kata en suami la)…..hehehehe

Nasi Goreng Seafood -terbaek dari ladang


Ahad lepas en suami ada p Muar lak sebab ada kematian…..masa nak balik ke KL dia ada la singgah satu kedai p beli kupang. Memang nampak fresh lagi la….sbb kt sini susah nk cari yg kulit kupang tu masih hijau lagi….

kupang fresh dr muar
kupang fresh dr muar
isi kupang

Apalagi balik je Damansara en suami suh la catit apa barang nk beli sebab dia suh masak lemak cili api kupang tu……meleleh makan…..heheheh…

ni la hasil nya - Kupang Masak Lemak Cili Api meletop
en suami kata Sedap!!...
tp kurang pedas

4 comments:

noi said...

I xyah masak2 apa2..smpai umah malam 2,trus en husband tumbuk halia n rebus je kupang tu...mmg feveret dia.xyah dah nak wat masak lain...hehe

DaddyMya ™ said...

hahahah.....dia sorg mkn smpai abis 2 kilo ke??? Hebatnya....

noi said...

ktorg amik 1kilo je..mak dia xbg mkn byk2..dia kan ada skt hati ari2..xleh mkn seafood over sgt..kalo x,leh je dia abiskn 2kilo sorang2..huhu

marzuna said...

wah.Hebatnya leh habiskan 2 kg seorg...