marzuna

Wednesday, July 11, 2012

Pengalaman Pertama Kali ke Kebun

Assalammualaikum..

Kisah ni dah lama, saje je nak update. Mana la tau, sok Mya dah besar, dpt gak dia baca kenangan dia first time pergi kebun.

Mula-mula kami [ saya dan encik Suami ] planning berdua aje, tapi Mya Omei menangis2 bagai nak rak nak join kami, dengan terpaksa rela..saya terpaksa la bawak Mya Omei sekali. Hannah saya terpaksa la tinggalkan.Kalau nak bawa juga memang tak jadi kerja la[ihiihih.. saya tak buat kerja pun sebenarnya..lawat kawasan aje]

Sampai2 aje kebun, Mya dah cuak.. Mulut tak abis-abis cakap:
1. Kat mana ni Mie?
2. Buat apa Sini?
3. Eeee... Totornyer[kotornyer]...
4. Mie!!!..ada cemut la(dengan nangis sekuat2 hati dia)

huuhuhu..bersabar aje la saya dengan situasi dia.. tapi dalam 10 minit dia dah ok..Dah boleh la main kayu kat kebun tu... tapi tak bertahan lama, bising pulak...panas... aduh..Mya2.. tak yah ngada2 nak ikut mummy ngn daddy pergi kebun lepas nie..

Tapi sekarang ni, kalau kami cakap nak pergi kebun, dia faham dan tak nak ikut lagi.. dah serik la tue... :)

No comments: