marzuna

Thursday, July 15, 2010

Outstation

Outstation????.Tak bestnya rasa sebab perlu meninggalkan puteri kesayangan aku selama 3 hari.Memang tak lama bagi sesetengah orang tapi bagi aku tersangat la lamanyer sebab Mya breastfeed..Tidak pernah lagi aku tak bersama Mya diwaktu malam.Memang sedih..tapi nak buat macam mana, kerja juga penting dalam hidup aku.Kalau aku tak kerja, susah jugak untuk merealisasikan semua impian aku..Benar, rezeki itu ada dimana2 tapi kita tetap kena berusaha untuk mendapatkanya.

Tak tahu la macam mana Daddy Mya nak jaga mya selama 2 malam tue.Hopefully semua berjalan lancar.Yang pastinya mya akan tidur sambil berdukung sebab dia takde "N***N".Kalau ikutkan hati nak aje aku bawak Daddy&Mya ikut aku sekali tapi malangnya bilik tak dapat satu seorang.Kena berkongsi dgn staf lain..huhuhuuh..

Erm..walaupun lambat lagi(21-23)..rasa sedih+risau tu dah mula terasa.Kalau la aku boleh excuse kan best.."Mya..mummy sayang mya, tapi mummy need go to work" ~~~ayat yang selalu aku cakap kat Mya time pagi2 nak hantar dia dekat nursery~~~~

Mya tak mau nakal2 ek duduk dengan daddy.Jaga diri elok2...tak mau lasak sangat, tak mau main kat tempat berabuk,jangan demam sebab rindu mummy + rindu N****N..Mya kena jadi anak yang baik + kuat...Mummy Sayang & Rindu Mya selalu...♥♥♥♥♥

No comments: