marzuna

Tuesday, October 5, 2010

Farewell Mya dengan Nursery Anakku

Kelakarkan, Pindah nursery pun nak buat farewall..Sabtu lepas saya dan En hafez telah buat farewell Mya bersama-sama rakan-rakan nursey Anakku.Tak ramai pun yang datang tapi alhamdulilah semuanya berjalan seperti yang saya harapkan.Entry kali ni nak cerita pasal majlis dia aje.Kalau rajin next entry baru cerita pasal preparation nak buat Majlis Farewell  Mya ni.

Sebelum ni, kami hanya sambut birthday Mya bertiga.Oleh itu kami decide nak sekalikan Farewell ini ngn sambutan birthday Mya.Alang-alang dah panggil kawan-kawan Mya datang rumahkan.

Majlis bermula dari pukul 10.00 pagi sehingga pukul 1230 tengahari tapi tetamu start datang pukul 1030 pagi.Sebenarnya saya dan encik hafez tak berpa kenal pun dengan parents-parents yang lain, tapi pengasuh Mya yang menjemput semua parents + anak asuhan dia.Keadaan rumah kami yang sempit agak menyukarkan untuk tetamu-tetamu kecik ni untuk aktif bergerak..uhuhuhuh..

Invitation Card
Kek birthday Mya dipotong pada pukul 1100 pagi tapi mya tak nak senyum pun sepanjang majlis sebabnya dia memang dah mengantuk sesangat-sangat.Sampai terlelap2 tapi nak buat macam mana, dah dia orang yang diraikan takkan dia takde pulak kan.Tak berseri la majlis...

Pukul 1230 hampir semua tetamu beransur pulang.Mya hanya mahu tidur bila semua kawan-kawan dia balik.Senang sesangat nak tidurkan dia, baringkan atas katil terus lena sampai ke petang.Mummy dan Daddy pun tumpang tidur sekaki.Memang penat tapi happy..yippi!!!

[Pic tak dapat diupdate sebab camera kesayangan saya telah jatuh..uhuhuhu.sedih tau]

4 comments:

nurin said...

ha..ha..dia saja je mami mya tu nak beli camera baru

marzuna said...

hiihih :)..tunggu la durian runtuh...

ecah said...

kuat btul penangan ubat ngantuk mya..smpi x lrat nak potong kek..hehe

marzuna said...

ecah~~ hihihi..takpe2 akan aku pertimbangkan penghantaran Mya ke sana..