marzuna

Monday, August 23, 2010

Mya Bukan bongsu Lagi...

Jangan terperanjat dan piki bukan2 bila baca tajuk diatas.Pas tue jgn buat spekulasi yang saya pregnant pulak..Saya tak pregnant dan mya tidak akan dapat adik dalam masa terdekat ini. Mya hanya mendapat adik sepupu saje.Adik sepupu mya selamat dilahirkan oleh kakak kandung saya di Hospital Ampang ke HKL(tak pasti pulak, lupa nak tanya, tengah menaip ni baru terpiki, kakak bersalin dekat mana eh..tapi yang pastinya dekat spital hihihiih).

Cucu ke-11 mak dan ayah saya itue telah selamat dilahirkan pada tengahari semalam.Baby boy.Mya terselamat sikit sebab dia still cucu perempuan paling bongsu.Still org akan sayang lebih dekat dia? ye ke? Takpe pun ..kalau orang lain tak sayangkan Mya, sebab Mummy dan Daddy tetap sayangkan Mya, Rindukan mya.. :)

Mak dan ayah saya mempunyai 8 cucu lelaki dan hanya 3 cucu perempuan. Oleh kerana bilangan cucu perempuan sikit berbanding cucu lelaki, cucu perempuan akan lebih disayangi oleh mereka....ihihihih...

Balik dari keje nanti baru nak pergi melawat kakak dan baby boy tersebut.Nama tak tahu lagi.Yang pasti nama baby boy itu akan bermula dengan Mohammad dan diikuti dengan huruf H.Anak dia yang  2 orang sebelum ini patern nama dia macam tue dan sekarang kakak saya sudah ada 3 orang anak lelaki.
Saya kena tanya dia lepas ni, petua untuk dptkan anak lelaki. Lepas tue boleh la saya letak nama adik Mya
Hafiy Mukhlis..cute kan.hihiihih..:)

3 comments:

LydSunshine said...
This comment has been removed by a blog administrator.
LydSunshine said...

Mya, td Mummy ngumpat Mya kat surau. Hehehe.

marzuna said...

ngumpat sikit tak apa..:)