marzuna

Wednesday, August 4, 2010

Semalam hari yang mengembirakan..

Memang gembira bila Mya dah boleh menyebut "Mummy" dengan betul.Sebelum-sebelum ni dia akan sebut "Mame".Semalam masa hantar dia dekat nursery, dia menangis.Dalam menangis tue dia terpanggil..Mummy,Mummy...  sambil tarik tudung...hiihihih..Gembira rasa walaupun kesian tgk dia menangis teresak-esak.Semalam juga baru terperasan, gigi atas dia dah nak tumbuh.Bukan satu tapi 3 sekali.Sebab tue la , dia demam last week kot.
Banyak juga yang berlaku semalam, satu antaranya adalah Ulangtahun Kelahiran En Suami aka En Hafez. Dah tua dah.Dah 31 tahun.Saja aje ambik cuti semalam masak2 untuk En Suami. Menu semalam takde la hebat sangat.Aku cuma buat Nasi Ayam dan Jus tembikai untuk minuman.Bagi present yang kecik aje..
Hadiah Birthday En Hafez aka Abg Cyg
Nasi Ayam - Lauk Ayam

Malam lak kita org pergi mkn steamboat, ada orang belanja.Terima kasih banyak2.Tahun depan belanja lagi eh.Tahun depan dah kerja kan...ihhiihih.
Untuk abg cayang. Selamat Ulangtahun kelahiran, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.Mummy dan mya cayang Abg..

4 comments:

SalidaSunshine said...

Nyum... Nampak sedap... Cuba bawak ke ofis utk menambahkan lagi kesedapan beliau.

marzuna said...

hihihi...bukan tak nak bawak tapi dah habis..tak sempat nak bawak..

eda said...

gambar ayam tu buat terliur je..lain kali masak lebih skit hihii

marzuna said...

nanti eh..aku buat..sng aje nak buat ayam tue..