marzuna

Tuesday, August 17, 2010

Sayalah Juara..

"yeay.. Pemenangnya ialah MARZUNA!!! Maap yer, yang lain sumer salah". - Comment dr Kakak Chomel.

Saya menang tapi bukan pertandingan yang disiarkan dimana-mana surat khabar atau pertandingan Dutch Lady yang saya masuk hari tu. Pertandingan ni dianjurkan oleh Kakak Chomel dr blog "http://akugitugini.blogspot.com/" . Pertandingan yang diadakan adalah meneka gambar dia semasa kecik. Memang lain betul muka dia. Dulu dia amat kurus dan kecil.Bukan kata sekarang dia gemuk, tapi agak berisi sikit.(Jangan marah ek kak Umie ).
Hadiah pertandingan tersebut ialah Coklat Cadbury.Ingat nak kongsi dengan kawan-kawan tapi memandangkan bulan puasa, so bawak balik aje la.Bagi kat Mya Omei..Rezeki Bulan Ramadhan.
Hadiah Coklat Cadbury.  tq Kakak Chomel

Kepada Kak Umie aka Kakak Chomel Terima kasih banyak-banyak eh. Buat la lagi pertandingan yang lain pulak.. :)

5 comments:

eda said...

alamak hadiah coklat ker..ingatkan kakak chomel mmg betul2 nak bg kuih raya sebiji hihik..

marzuna said...

tue la eda..tak sangka lak dpt chocolate pagi2 tadi...nasib puasa kalau tak dah lama la coklat ni kena ngap.. :)

SalidaSunshine said...

Eh, betul la dpt coklat. Kalo aku tau dia betul2 nak bg adiah, mesti aku dah kaji betul2 gmbr tu. Hahaha.

marzuna said...

hihihi..aku ingat dia pun bergurau nk bg adiah... :)

ecah said...

w/pon aku x menang, td dpt gak aku rasa coklat yg yuna menang tu..hehe..sedap..thanks yuna